23 Aralık 2014 Salı

Diy :Saçlara nasıl parlaklık verilir?

merhabalar,bu çok kısa bir yazı olacak çünkü size söyleyeceğim tek bir şey var.Benim gibi kuru ve sönük saçlarınız varsa -muhtemelen aynı benim yaptığım gibi- internette çözüm yolları aramış ve değişik ürünler kullanıp bazı tarifler uygulamışsınızdır.Bende öyle yaptım,kısa süreli işe yarayanlar oldu,saçlarıma zarar verenler oldu ve ah salak esra her okuduğunu uygularsan böyle olur işte dedirtenler oldu :)işte bütün bu ıvır zıvırları geçip (şu işe yaramıyor,şu azıcık ucundan yarıyor)size tek bir tavsiye de bulunacağım.denedim oldu bak valla oldu diyorum altta sizi saçımın göz kamaştırıcı parlaklığıyla baş başa bırakıyorum ve fısıldıyorum : organik hindistan cevizi yağı!
hindistan cevizi yağını(bu havalarda katılaşmış oluyor ancak eline alır almaz elinizin ısısıyla eriyor) avucuma alıp saç köklerine değdirmeden tüm saç boyu ve uçlarına bolca yediriyorum.saçım  vıcık vıcık yağ olmuyor zaten saçınıza sürünce hafif katılaşıyor öyle akma,sürünme derdi de olmuyor.sonra saçımı topuz yapıp tokayla tutturuyorum günlük işlerime devam ediyorum.en az 1 saat bekletiyorum ve saçımı yıkıyorum.hepsi bu! şu parlaklığa bakarmısınız ,ah çok mutluyum :) Sizde denerseniz sonuçları bana bildirirseniz sevinirim.ben şimdi parlak saçlarımı ahenkle dans ettirmeye gidiyorum :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar